divendres, 13 de juny del 2008

El gran arresto. Ken Bruen

A partir d'ara i més concretament des del meu últim post, parlaré sobre una de les coses que més m'apassionen, la lectura. Últimament ho tenia molt oblidat, encara que alguns posts si tenia fets, però els problemes laborals m'han fet decantar per altres temes.En fi, al que anava. El meu últim llibre llegit El gran arresto és d'un autor que em té fascinat, em refereixo a Ken Bruen.Fins ara Bruen tenia traduïts llibres sobre l'anodí detectiu Jack Taylor, un ex poli alcohòlic i drogoaddicte que ràpidament resulta simpàtic malgrat les seves constants ressaques, deliris i descontrols diversos.En aquest nou llibre (perdó, de nou res, en tot cas nova traducció, la versió en original ja té 10 anyets) els protagonistes són dos policies londinencs en actiu que necessiten fer un gran arrest per rehabilitar-se dins de la seva professió ja que els dos són uns polis corruptes i manipuladors.Aquests dos subjectes són el cap Roberts i el sergent detectiu Brant acostumats a utilitzar mètodes brutals, sense escrúpols i mafiosos.Bo com veureu (si voleu) es tracta d'una lectura molt interessant que no deixa indiferent a ningú, molt, molt recomanable, és tota una anàlisi de la corrupció i la brutalitat humana. Però com per a gustos colors no tanco el post sense dir que prefereixo les novel·les protagonitzades per Jack Taylor.