diumenge, 3 d’agost del 2008

Vacances

Ja he acabat el curs de francès, ara ja em sento que estic de vacances, les maletes estan preparades i tot enllestit per marxar demà rumb a Estocolm. Allà hi serem quatre dies, pocs, però espero que intensos.
Un amic em pregunta suposo pq no entén el sentit del viatge: I què hi ha a Estocolm? Doncs la casa de la Pipi Langstrom li contesto jo. Quina mena de pregunta és aquesta? Em de trobar sentit en tot el que fem? Jo marxo a Estocolm pq era el més pràctic-curiós-barat-divertit per fer via per acabar a Paris (objectiu últim del viatge). Vaig a Estocolm pq em dóna la gana i em ve de gust, i ja està. A més mai hi he estat, així que trobo què és un bon destí per estar-hi quatre dies. I segur que no passo calor (esper)
Ah, el francès bé, he reciclat el que ja sabia i tenia en desús, però també he incorporat coses. Però ja vindrà el millor.
Intentaré escriure al bloc tot el que pugui, per això em porto el meu súper-portàtil.

2 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Jo també trobo que no cal tenir gaire raons per triar una destinació de vacances. Que us ve de gust? Doncs cap a Estocolm s'ha dit, i a disfrutar-ho. Bon viatge!

Kostas ha dit...

Gràcies Ferran, això farem.