dimecres, 8 d’octubre del 2008

A mal temps bona cara.

Fa molt de temps que tinc ganes de parlar d'aquesta crisi que ens té tan neguitosos, però no sóc cap expert i no sabria molt bé com fer-ho. A més ja existeixen un munt de blocs que ja tracten el tem i seria com repetir-se massa. Però com el tema em preocupa i m'interessa força no puc evitar que finalment el tema de la crisi aparegui al meu bloc.
I quina és la millor manera de parlar d'un tema quan no saps molt bé com fer-ho? doncs deixant que d'altres ho facin per tu.
Us poso un video clarificador de la crisi. No és nou, ja té un any, però llavors ja hi havia molta gent que ja veia el que ens venia a sobre. I la millor forma d'explicar les coses és en clau d'humor.
Que vagi de gust.


4 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

És brutal com una cosa tan "complexa" com és l'economia, pot ser explicada d'una manera tan "simple" perquè tothom entengui de què va, en realitat.

Anònim ha dit...

El troç del final m'ha encantat. Com a mínim un xic d'humor, que tanta visió negativa de la crisis ja cansa i tot.

Kostas ha dit...

L'humor és la millor forma de perdre's les coses, però no sempre es pot fet d'aquesta manera, sort que encara el tema no està per posar cara i cos de funeral. Que continui així

Anònim ha dit...

En realitat el video aquest l'he vist a molts blogs, i no m'extranya, és molt bo!