divendres, 24 d’abril del 2009

Mes de inactivitat

Aquest mes ha estat un mes de inactivitat, però només bloguera per què d’altres coses he estat carregat de feina i coses per fer, algunes d’interessants i altres no tant; algunes productives i d’altres que han estat una pèrdua de temps. Dient això no volia acabar el mes sense un sol post, veure el bloc sense cap entrada des del primer dia del mes anterior em feia enfadar amb mi mateix per descuidat i això que han hagut oportunitats per dir la meva en temes com l'increment de l'atur, terratremols terribles i dirigents més terribles encara amb una boca molt bruta, aniversaris de la República i un llarg etcètera.
Així que la cosa és posar-li remei i aquí està el post que no explica gaire cosa però em dóna per viu i asseguro que ho estic.
Si que diré que a partir d’avui ja puc donar per acabat el CAP, aquest matí he lliurat un totxo de memòria de prop de dues-centes pàgines al meu tutor. Aquesta ha estat una de les raons de deixar descuidat el bloc, és clar.
Ah, amb un pèl de retard: Bon Sant Jordi!!!

3 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Ep, important el que expliques! CAP acabat, BLOG recuperat? Això esperem :-)

Bon... sap de setmana!

Gerard ha dit...

Doncs felicitats pel cap, ja explicaràs com et van els passos següents, sort!!

Kostas ha dit...

Gràcies a tots dos , continuaré informant i si tinc temps aniré explicant les petites experiències a les pràctiques que vaig fer.