dijous, 27 de març del 2008

Somnis

La monotonia és un estat semi catatònic que patim la majoria dels essers humans quan la realitat que ens envolta es troba mig resolta en quant temes de supervivència. Jo pateixo aquesta situació degut a la posició d’immobilisme que ha pres la meva existència. No ploraré pas per això, de fet la meva rutina m’agrada i convisc amb ella sense especials patiments i tot gràcies a que allò que més m’importa ( la meva filla i la meva dona) em reporten especialment felicitat en un sentit absolut.
Però sempre hi ha un però i es tracta d’un fet, millor dir un somni de tota la vida que no ha quedat satisfet i que es complicat que es resolgui. Molts poden pensar que no és important i o que no val la pena i podria estar d’acord, però els somnis estan per a ser complerts. I darrerament aquest desig o somni a agafat proporcions més amplies arran d’aquest bloc que m’ha fet descobrir de primera mà a persones que es troben a la situació que tant desitjo. A més aquest somni es compartit amb la meva parella.
En fi, estic parlant de fer un tall o una garrotada a la vida i anar-me a viure una temporada a l’estranger. Sóc conscient que aquestes coses és millor fer-les quan ets jove i no estàs lligat per deures familiars, però això no em fa oblidar el meu desig.
Com ja vaig comentar es possible que s’obri una opció que dependrà de com es belluguin les coses a la feina.
Ja veurem...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Però sempre arriba el típic torracollons que ve dient que tot el que és estranger no té per qué ser millor que el que téns a casa, i que tot té més bona pinta quan es veu per la tele.

Si estic en posició d'opinar, no ho se, però el sistema educatiu espanyol és molt acceptable. Fins i tot diria que bo. Per altra banda, jo m'ho pensaria molt abans de dur un fill meu a una escola anglesa, a no ser que ho fes amb unes butxaques ben plenes.

Kostas ha dit...

Ja comptava jo amb torracollons, però has de pensar que els somnis són gratis i tampoc he pensat en res concret. Sé que la vida enlloc és fàcil, jo només necessito un canvi, pensar que no tot és el mateix.
Però segur que tu pots extreure coses possitives de la teva estada a Londres.
Vinga Sirvientes ens veiem
salut