dissabte, 1 de març del 2008

Excursió


Avui la meva petita s’ha anat de colònies.

Puntualitzem: ha anat a passar la nit a una casa de colònies, una sola nit. Ara a qualsevol cosa l’anomenen colònies. Quan era jovenet i anava a l’esplai de Sant Pacià quan anàvem de colònies érem fora de casa mínim una setmana i quan sortíem el cap de setmana (dues nits) dèiem que anàvem d’excursió, simplement, com ha de ser.
Això de la meva filla és una miserable excursió.
El que passa és que la meva petita no arriba al sis anys i és el primer dia que passa fora de casa sense nosaltres que no sigui amb la família.
I estic fet caldo i no diguem quan arribi la nit. La trobo a faltar!!!!! I no fa ni quatre hores que la he deixada a l’autocar.
Però no siguem derrotistes. Com estem solets la dona i jo aprofitarem per anar a l’òpera aquesta nit i a sopar fora.
Això...veurem La Traviata