dijous, 29 de maig del 2008

Una qüestió personal

Sembla mentida però fa ja 20 dies que em van informar que no havia de tornar a treballar en l'empresa, a partir d'aquell dia entrava en una situació de permís retribuït fins que se signés la resolució de l'ERE per l'administració competent.Durant aquests dies he estat intentant gaudir al màxim la meva nova situació i no deixo de veure molt sobtat la capacitat de gestió dels encarregats de dirigir l'empresa.Avui he rebut la nòmina religiosament el que significa que porto 20 dies sense currar però cobrant com si res, i això és el mateix per a les altres 99 persones que han sortit amb mi.Se suposa que ens han acomiadat per millorar el rendiment i reduir costos. L'intel·ligent que ha pensat això suposo que haurà fet números i tindrà en compte les 20 jornades (de moment) de 100 persones.Sincerament si es volen reduir costos jo sé a qui enviaria de cap al carrer.Una altra qüestió, pel que respecta a mi he descobert que la meva sortida correspon a una decisió del meu cap directe que ha al·legat motius personals per justificar la meva sortida, és a dir que ell i els seus responsables directes han primat els motius personals a d’interès de l'empresa. Jo, i sense presumir de res, passava per ser un bon treballador, però el subnormal del meu egs-cap no em podia ni veure (jo crec que estava boig pels meus ossos però no s'atrevia a dir-me res) i en lloc de canviar-me a un altre lloc es desfà de mi. Segons m’expliquen el meu lloc ho tenien reservat per a una altra persona que devia abaixar-se el sou per continuar en l'empresa, i amb dos collons va dir que ni parlar. Els meus caps clar donaven els fets com consumats i se'ls va deure posar un careto molt divertit al veure que les opcions se'ls hi anaven a fer punyetes. Ara el problema és trobar a algú que em substitueixi però aquest ja no és el meu problema, ja s’ho faran.Amb aquesta planificació tan responsable i amb criteris tan eficients segurament que seguiré cobrant fins el Nadal. Els actes de celebració continuaran mentre duri l'estupidesa empresarial a la qual em trobo sotmès.

Els meus caps han d'haver seguit el mateix manual d'economia i eficiencia empresarial que els personatges d'en Forges

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo l'acudit d'en Forges.

I per cert, molt bo el "reportatge" de la cova fumada.

Kostas ha dit...

Doncs apa , a fer unes tapes quan puguis.
Salut