divendres, 9 de maig del 2008

...Per fi. Lliure?

Fa escassament vint minuts m’ha arribat una carta de la meva empresa on em diu que la relació laboral que teníem des de fa dotze anys ha conclòs. Les raons no les diuen (jo dic que no les tenen), però imagino que és el meu cap directe qui ho ha decidit. Mai m’ha aguantat,(jo a ell tampoc) i crec que això no hauria de ser motiu. Però ja se sap quan no fas la pilota ho tens magre. En fi, em fot que m’assenyalin amb el dit però com deia s’obren un munt de possibilitats que no tindria si continués allà.
Ara a pensar el que faré ens els propers dies i mesos, sense presses que tinc temps i no arribo tard a la feina.

3 comentaris:

AS ha dit...

Caram, sembla que la vinyeta del post de l'1 de maig ha estat un presagi...

En tot cas, que disfrutis de l'atur, que sempre pot ser millor que una mala feina.

Anònim ha dit...

Sempre ens deixem portar per la seguretat i el costum. Hi ha vida més enllà de la nostra empresa, encara que faci por sortir-ne. Ànims!

Kostas ha dit...

Si Aleix tot un presagi, ja m'ensumava alguna cosa encara que no m'ho acabava de creure.
Gràcies pels ànims llag, són tot un estímul ara mateix.