dijous, 28 de febrer del 2008

Primers vents de tempesta

Ja es senten remors de tempesta, els primers trons espetecs s’han fet sentir. Després de la calma...ja se sap.
Avui les primeres informacions no oficials, les xifres dels acomiadaments (recordem 100) ja es van concretant per àrees. I les xifres coincideixen i fins i tot se’n van més enllà: 55 al meu departament i 25,20 i 12 en altres tres per un total de 107, no si ja quadra la cosa. I com sempre són només rumors, no sé com surten les dades, però normalment no acostumen a fallar. Demà suposo que tot plegat es farà oficial.
Per si jo sóc un dels afectats ja en tinc plans pel meu futur i si no ho sóc, ja m’han fotut els plans.
Els plans: primer de tot disfrutar després del cabreig del plaer de no fer res durant un temps. Després marxar durant tres mesos + o – al sud de França (Montpellier té tots el números) a aprendre francès. A la tornada preparar oposicions o el que sigui (a veure si em diuen res del màster de PRL). I quan comenci el segon any de cobrar el subsidi a buscar feina (sinó ha sortit abans)
Continuaré informant...